Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Σάββατο, 12 Αυγούστου 2017

«Δώσε μου λιγάκι ουρανό…»- με αυτό το τραγούδι άρχισε ο Γιάννης Πάριος τη συναυλία του εδώ στην Ερμιόνη….

Όσοι ήσαν εκεί  ελπίζουμε να  έχουν νωπή στα αυτιά τους 
τη χθεσινή ερμηνεία του καλλιτέχνη.   
Ας ακούσουν και αυτή την ερμηνεία του  σ’ αυτό το βίντεο.
 Βέβαια, είναι και ο ανοικτός χώρος, αλλά 
και τα μηχανήματα είναι ανάλογα…

Πάντως, εμείς ακούμε το τραγούδι τώρα,  και μας πετάει όρθιους, 
μας «απογειώνει»!  με ένα ζεϊμπέκικο από τα παλιά… 
Και φυσικά,  έχουμε το γνώθι σαυτόν, πως τραγουδούσαμε 
και πως χορεύαμε τότε και πως τώρα… 

Απολαύστε τον ερωτικό τραγουδιστή και εμείς οι μεγάλοι, 
πρέπει να ζούμε, με τις θύμησές μας.... 
Τις γλυκές, τις νοσταλγικές, τις καλές αναμνήσεις μας...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 


Στοίχοι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος

Τώρα που φεύγεις από εμένα και σε χάνω
ένα σου λέω, μην αλλάξεις ουρανό
σημάδια άφηνε στα σύννεφα επάνω, 
γιατί δεν πρέπει να χαθούμε εμείς οι δυο.
Δώσε μου λιγάκι ουρανό, 
πάρε με μαζί στο πέταγμά σου, 
μάθε με και εμένα να πετώ, 
να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου.
Και αν κάτι άλλο την καρδιά σου έχει πάρει, 
ένα σου λέω μην αλλάξεις ουρανό
θα `ρχονται νύχτες που θα ψάχνεις το φεγγάρι, 
και το δικό μου τελευταίο σ’ αγαπώ.
Δώσε μου λιγάκι ουρανό, 
πάρε με μαζί στο πέταγμά σου, 
μάθε με και εμένα να πετώ, 
να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: