Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2017

… Και δαρμένος και δικασμένος! – γίνεται; - κι’ όμως γίνεται!! …

Θέλω να τα πω Θεέ μου, για να αγαλλιάσει η ψυχή μου…

Αποτέλεσμα εικόνας για εικόνα του θεού

Αγαπητοί αναγνώστες μετά την καταδικαστική απόφαση εις βάρος μου, στριφογυρίζει συνεχώς στο μυαλό μου η σκέψη, πως είναι δυνατόν από θύμα να μετατραπώ σε θύτης, όταν ο μηνυτής μου μετά το επεισόδιο οδηγούσε ο ίδιος το αυτοκίνητό του  από την Ερμιόνη στο   Κ.Υ. Κρανιδίου και κατόπιν, πάλι από την Ερμιόνη στο Κ.Υ. Λυγουριού - ήθελε να πάει και στο Νοσοκομείο Ναυπλίου -  για να αποσπάσει το επιθυμητό...  γι’  αυτόν ιατρικό σημείωμα για τα περαιτέρω... ενώ εμένα,  με μετέφερε από το σπίτι μου ο αντιδήμαρχος Γιάννης Τσαμαδός στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου και από εκεί με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο του Άργους; 
Κι’ όμως, μου υπέβαλλε και μήνυση και καταδικάστηκα ότι εγώ του προκάλεσα σωματική βλάβη!
Κι’ ακόμα, γιατί δεν έφερε τη σύζυγό του στο Δικαστήριο που  είδε όλο το επεισόδιο πως έγινε και γιατί,  (αυτό το ανέφερα στο Δικαστήριο)  να καταθέσει με το χέρι πάνω στο Ιερό Ευαγγέλιο (είναι και μητέρα με τρία παλικαράκια σαν το κρύο νερό!...) και να πιστοποιήσει με την μαρτυρία της, ότι όλα αυτά τα ανήκουστα και αναληθή που κατέθεσε ενόρκως ο σύζυγός της είναι η αλήθεια και τα έκανα εγώ! 
Βέβαια, αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ γιατί έχει χαραχθεί  αδρά πλέον στην ψυχή μου, είναι η φράση - χαρακτηρισμός της γειτόνισσας μάρτυρας, εκτός των άλλων που κατέθεσε ενόρκως! πως εγώ, είμαι «Δημόσιος Κίνδυνος» της Ερμιόνης και της Ερμιονίδας!!...
Αντί για καλημέρα 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ..  

Δεν υπάρχουν σχόλια: