Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2017

Ενημέρωση των αναγνωστών μας σχετικά με την απόφαση του Μονομελούς Δικαστηρίου Ναυπλίου εις βάρος μου…

Ενημέρωση για  την απόφαση του Μονομελούς Δικαστηρίου Ναυπλίου εις βάρος μου …Μετά από μήνυση που είχε υποβάλλει τον Αύγουστο του 2012 ο Δ.Σ. Δήμου Ερμιονίδας – τότε – Π.Σ. Περιφέρειας Πελοποννήσου σήμερα Τάσος Τζανής.  
Διαβάστε  τη δήλωσή μου ΕΔΩ.... σχετικά με το επεισόδιο εις βάρος μου
Αγαπητοί αναγνώστες δεν είμαι ούτε φυγόποινος, ούτε ψεύτης, ούτε κρύβομαι από γεγονότα που μου συμβαίνουν με αφορμή τη δημοσιογραφία μου, όπως πολλοί άλλοι και μάλιστα ως αιρετοί….

Αναφέρομαι  στο χθεσινό συμβάν στο δικαστήριο του Ναυπλίου, που περίμεναν  σε ανοικτή τηλεφωνική γραμμή  να αναρτήσουν «την τρομερή  είδηση στο εξωγήινο ανώνυμο blog "Εικονοσκόπιο" >>> ΕΔΩ... με τους επίσης εξωγήινους διαχειριστές του και πληροφοριοδότες του» … που, όταν  εγώ δεν είχα επιστρέψει στο σπίτι μου και αυτοί είχαν κάνει  σχετική ανάρτηση!!  
Εικονοσκόπιο News

Και φυσικά, δεν θα κτυπούσαν ούτε ένα κλικ στην περίπτωση, που ο ζυγός της Δικαιοσύνης έγερνε προς το μέρος μου, όπως έχουν κάνει άλλοτε σε όμοιες δικές τους δικαστικές και άλλες περιπέτειες. ...

Έτσι, όπως σας είχα ενημερώσει  χθες το πρωί βρισκόμουν σε δικαστήριο του Ναυπλίου ως κατηγορούμενος, αλλά δυστυχώς, παρ΄όλο που ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου κ.  Ελευθέριος Παΐσιος μού επέτρεψε- ως όφειλε - να ξεδιπλώσω με κάθε λεπτομέρεια και με δυνατά επιχειρήματα όλες τις πτυχές του συμβάντος, τελικά, η Εισαγγελέας της έδρας κα. Μαρία Ρηγοπούλου  έκρινε πως είμαι  αθώος για το σοβαρό αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης αλλά μου επέβαλε ποινή φυλάκισης  για τα αλλά δύο. 
Τελικά, ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου μετά  από αίτημα μου για το ελάχιστο της ποινής με καταδίκασε σε συνολική ποινή φυλάκισης 9 μηνών με τριετή αναστολή, για την οποία άσκησα έφεση και αφέθηκα ελεύθερος. 
Πάντως, αυτό που με ενοχλεί περισσότερο και έχει σαν στάμπα τη ψυχή μου σημαδέψει και θα με συνοδεύει στην υπόλοιπη ζωή μου ανεξάρτητα με την τελική απόφαση στο Εφετείο είναι, η φράση της μάρτυρας του μηνυτή  κας Χρυσαυγής Μερτύρη (το μόνο που είδε από το συμβάν είναι τον κ. τζανή να χειροδικεί  με μένα) η οποία με αποκάλεσε  εκτός των άλλων... στο Δικαστήριο «Δημόσιο κίνδυνο» για την κοινωνία της Ερμιόνης και ευρύτερα. Βέβαια,  χωρίς να δώσει σοβαρή απάντηση στους δικαστές, όταν ρωτήθηκε για το τι εννοεί με αυτόν τον προσβλητικό χαρακτηρισμό. 
Όπως επίσης, η φράση της συνηγόρου του μηνυτή κας Στυλιανής Μποβόλου που επικαλείτο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας το «Ποιόν του χαρακτήρα μου»! 

Έτσι, το μόνο αποκούμπι και η ελπίδα μου είσαστε εσείς  που με διαβάζετε καθημερινώς στα 18 χρόνια της  εθελοντικής μου δημοσιογραφίας με τα 15.000 χιλιάδες κομμάτια και πλέον στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο όλης  της δημοσιογραφικής  γκάμας, για το συμπέρασμα πού έχετε βγάλει με το πραγματικό  ποιόν του χαρακτήρα μου και αν είμαι επικίνδυνος στην κοινωνία μου ή χρήσιμος… 

Θέλω να σας ενημερώσω και γι’ αυτό, πως πιστός πάντα στις αρχές μου και σ’ αυτές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, χθες απόβραδο και χωρίς να γνωρίζω την χαιρέκακη ανάρτηση του blog τους  αναφέρθηκα πιο πάνω, άνοιξα τον υπολογιστή για να γράψω αυτή την ενημέρωση που κάνω τώρα με λίγες ώρες καθυστέρηση και τα δάκτυλά μου πάγωσαν! στο πληκτρολόγιο, όταν απρόσμενα με επισκέφθηκε το γνώριμο  σε εμένα λιποθυμικό επεισόδιο. Με μεταφέρανε φίλοι εσπευσμένα στο Κ.Υ. Κρανιδίου  και μετά από τις επιβαλλόμενες εξετάσεις, οι γιατροί το απέδωσαν  κι’ αυτή τη φορά, στο μεγάλο στρες που μου δημιουργούν διάφορες σοβαρές καταστάσεις, όπως αυτή που αναφέρομαι,  κυρίως, όταν φουντώνει μέσα μου το αίσθημα της αδικίας… 
Σήμερα είμαι καλύτερα και σας ενημερώνω συνοπτικά… για το γεγονός. 
Αισθάνομαι μέσα μου να με πλημμυρίζει Ιώβεια υπομονή και εγκαρτέρηση, καθώς και   ψυχραιμία για αίσιο τέλος και αυτού του γεγονότος.
Με εκτίμηση 
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εικονοσκόπιο News



Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017


''ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ''ΚΟΛΑΦΟΣ'' ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΛΙΤΗ: 9 ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΛΙΤΗ ''

ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ <<ΚΟΛΑΦΟΣ>> ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΛΙΤΗ:
 ''...9 ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΛΙΤΗ ΤΟΥ ΔΑΜΙΑΝΟΥ''


Σύμφωνα με πληροφορίες μας, 9 Μήνες φυλάκιση με τριετή Αναστολή επέβαλε το Μονομελές πρωτοδικείο Ναυπλίου στον κύριο Σταμάτη Δαμαλίτη του Δαμιανού συνταξιούχου ψαρά και διαχειριστή του ιστολογίου ''ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ'', έπειτα απο μήνυση που του είχε υποβάλλειο Περιφερειακός σύμβουλος Πελοποννήσου κύριος Τζανής Αναστάσιος του Κωνσταντίνου.

Μετά την εξάμηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή που του είχε επιβληθεί το 2013 μετά απο αυτόφωρη διαδικασία και κράτηση του στο Α.Τ  ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ , ήρθε σήμερα το μονομελές πρωτοδικείο Ναυπλίου και επέβαλλε στον κύριο Σταμάτη Δαμαλίτη 9 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή.
Πρέπει τελικά (αν οι πληροφορίες μας είναι γεγονός) ο κύριος ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ να βγεί να απολογηθεί , να ξεκαθαρίσει και να αναφέρει στο κοινό, τα ποινικά αδικηματα που κατηγορήθηκε με αποτέλεσμα να του επιβληθεί η 9μηνη φυλάκιση.
Εμπρός λοιπόν κύριε Σταμάτη Δαμαλίτη , ενημέρωσε του συμπατριώτες μας για ποιό λογο και για ποιά πράξη σου έναντι του κυρίου Τζανή κατηγορήθηκες και καταδικάστηκες ;;;

  • ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ;;;;
  • ΓΙΑ ΕΞΎΒΡΙΣΗ ;;;
  • Ή ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ;;;;

Υ.Γ: Δικαίω νόμος ού κείται, ανόμοις δε και ανυποτάκτοις, ασεβέσι και αμαρτωλοίς.


μτφρ: Για τον δίκαιο δεν χρειάζεται ο νόμος αλλά για τους παράνομους και τους ανυπάκουους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: