Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2015

Επιστολή - απάντηση του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης Χρήστου Δαγκλή προς το διαχειριστή του blog και η απάντησή μας ...

Για σχετικά ρεπορτάζ μας  - σχόλια  >>>>>>  ΕΔΩ... κ΄  >>>>>ΕΔΩ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κύριε Δαμαλίτη,

   Προφανώς μετανοιώσατε για το πρώτο σχόλιο σας «τα σύκα-σύκα» και προσπαθήσατε να δημιουργήσετε προϋποθέσεις για να αναφερθείτε και στην «σκάφη-σκάφη», αναφέροντας ψευδώς ότι συζητήσαμε και σας ενημέρωσα….. για ποιο πράγμα;
Επειδή έχουμε χορτάσει από την αμεροληψία σας, την δίκαιη κριτική σας και την αγάπη σας σημειώστε τα παρακάτω:

1.    Η τοποθέτηση της κλίμακας για την ασφάλεια των λουομένων στον Αη Γιάννη, είναι αποτέλεσμα πρωτοβουλίας και ενεργειών της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης.

2.    Είναι αποτέλεσμα άριστης συνεργασίας μεταξύ της Δημοτικής Κοινότητας, της Λιμενικής Αρχής και των εθελοντών προς τους οποίους θα είμαι πάντα ευγνώμων για την ανιδιοτελή συμπαράσταση και βοήθειά τους.

3.    Οι λουόμενοι ασφαλώς και γνωρίζουν το όνομα του χορηγού, γιατί εγώ τους το ανακοίνωσα. Γιατί ουδέποτε καπηλεύτηκα την προσφορά κάποιου συμπολίτη μας για προσωπική προβολή και γιατί οι συμπολίτες μας είναι αυτοί που πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό το μικρό έργο έγινε με την χορηγία του καλού μου φίλου, του Άρη Σκούρτη και την εργασία του Γιάννη Λίτσα.

   Όσο για τις ευχαριστίες, αφήστε να τις στείλουμε εμείς με τον δικό μας τρόπο.
Τέλος κύριε Δαμαλίτη, σημειώστε ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η προβολή αλλά το αποτέλεσμα και ότι μου προκαλεί το λιγότερο απέχθεια το ψέμα, η υποκρισία και η παραπληροφόρηση. 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΓΚΛΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η απάντησή μας…
Κύριε Δαγκλή, λοιπόν,  έχουμε και λέμε... 
1. Προφανώς – προφανέστατα, όχι δεν μετάνιωσα για το πρώτο σχόλιό μου >>> ΕΔΩ... γιατί με τιμά αφάνταστα σαν δημοσιογράφο αν θέλετε... Και οπωσδήποτε, αυτό το συμπέρασμά σας είναι αποκύημα της νοσηρής φαντασίας σας!!
2. Στο ότι ψευδώς αναφέρω ότι συζητήσαμε και  με ενημερώσατε,(όπως γράφετε) εννοώ, εκτός των άλλων… την ιδέα μου  – πρόταση που σας υπέβαλλα, - αν υπάρχει η οικονομική ευχέρεια από το Δήμο -, όμοια κατασκευή να τοποθετήσετε για τους λουόμενους στην μπανιέρα «Διπλό παγκάκι» στο Μπίστι, κυρίως, για το λόγο που σας είπα, - ότι εκεί πηγαίνουν πολλοί ξένοι επισκέπτες, κυρίως αλλοδαποί. Και αυτό, θα είναι πολύ καλό για την προβολή των παραλιών μας και θα καταδεικνύει νοικοκυριό και οργάνωση στον τόπο   από τους αρμόδιους φορείς. Εσείς κ. Δαγκλή μου απαντήσατε πως - για φέτος δεν προβλέπεται διότι δεν υπάρχουν χρήματα – κάνοντας παράλληλα και τη γνωστή χειρονομία που κάνουμε με τα δάκτυλα….
Σε ότι αφορά την ευγενική… και συνάμα πονηρή! αιχμή σας ότι έχετε χορτάσει από την αμεροληψία μου, δίκαιη κριτική και αγάπη μου, θέλω να σας πω τούτου: Η ευγνωμοσύνη και η αχαριστία... καθώς  η δίκαιη και η άδικη κριτική... όπως επίσης η ευθύτητα… η ειλικρίνεια  και η υποκρισία... δεν πωλούνται  στα σούπερ μάρκετ, αλλά υπάρχουν στις ψυχές και το υποσυνείδητο των ανθρώπων και την κατάλληλη στιγμή αναδύονται από εκεί, με την  μια ή άλλη μορφή και έκφραση...
Πάντως, στο δεύτερο σχόλιό μου >>> ΕΔΩ...  διαβάζω στην επιστολή σας, ότι συμφωνείται μαζί μου αφού παραδεχόσαστε ότι εσείς   ενημερώσατε τους λουόμενους για την χορηγία και το όνομα του χορηγού, κάτι που δεν κάνατε σε εμένα μετα την φωτογράφισή μου για τις ανάγκες του ρεπορτάζ και τη σωστή ενημέρωση των αναγνωστών – συμπολιτών μου που τόσο κόπτεστε, σε αντίθεση με εμένα που παραπληροφορώ και χωρίς καμία συστολή και ντροπή αναφέρεστε εις βάρος μου!!

Το ότι θα στείλετε τις ευχαριστίες σας για το χορηγό και οποιοδήποτε άλλο εθελοντή συμπολίτη μας  στο δικό σας μέσο – ηλεκτρονικό και έντυπο «Εικονοσκόπιο…»  που νομίζετε ότι σας τιμάει… να προβάλλεστε! σαν δημοτική και κοινοτική αρχή το γνωρίζουμε. Όπως  στείλατε  και την επιστολή σας αυτή, την οποία με μεγάλη πρεμούρα ανάρτησε ο ανώνυμος! – επώνυμος!! διαχειριστής του, χωρίς να αναρτήσει τα ρεπορτάζ μου, (κάτι που κάνει πάντα…) για να ξέρει ο αναγνώστης ποιο είναι το περιεχόμενο τους... και  να κρίνει ανάλογα… Μάλιστα, ανάρτησε και φωτογραφία σας στην οποία εμφανίζεται και ο αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης Ιωάννης (Γιαννούλης ) Δημαράκης. 
Αν απαντάτε σε αυτό το βρομομπλόκ και οι δυό σας μαζί,  τα ίδια ισχύουν και για τους δύο σας…
Λοιπόν για να μην πλατειάσω το θέμα κοινοτικέ άρχοντα Χρ. Δαγκλή τούτο έχω να σας πω κλείνοντας. - ΑΙΔΩΣ… !!


ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΊΤΗΣ
Διαχειριστής αυτού του blog

Δεν υπάρχουν σχόλια: