Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

HELLENIC SEAWAYS Α.Ν.Ε [...] σύμφωνα με την ισχύουσα Ελληνική/Ευρωπαϊκή νομοθεσία...


Εμείς κ. Υπουργέ Ο. Υ. Ν.& Τ. δεν ξέρουμε τι αναφέρει η σχετική ισχύουσα Ελληνική/Ευρωπαϊκή νομοθεσία, αυτό που ξέρουμε είναι πως η εκπρόσωπος της εταιρίας δεν απαντάει στις λεπτομέρειες της καταγγελία μας >>>>>> ΕΔΩ.... Με την ευκαιρία που μας δίνεται, να σας αναφέρουμε και ένα άλλο περιστατικό που μας ανέφερε η ίδια επιβάτης του εν λόγω συμβάντος, σε άλλη περίπτωση, όταν πλοίο της ίδιας εταιρίας που εκτελούσε πριν λίγο καιρό το αντίστροφο δρομολόγιο προς Πειραιά λόγω βλάβης πάλι παρέμεινε στο λιμάνι του Πόρου. Τους επιβάτες προς Πειραιά τους μετέφερε η εταιρία δια εξόδων της με πούλμαν στον τελικό προορισμό τους,  αλλά οι επιβάτες υποχρεώθηκαν να πληρώσουν από την τσέπη τους πέντε (5) ευρώ - εισιτήριο -  για το πέρασμά τους με τοπικά  επιβατηγά πλοιάρια από τον Πόρο απέναντι στο Γαλατά. Το λέει και αυτό η  ισχύουσα Ελληνική/Ευρωπαϊκή νομοθεσία;;
Κλείνοντας κ. Υπουργέ θα θέλαμε να ξέραμε εάν είστε ευχαριστημένος με τον συνοπτικό τρόπο που απαντάει η HELLENIC SEAWAYS δια της εκπροσώπου της στην ενδελεχή καταγγελία μας, αποφεύγοντας να δώσει απάντηση στα ευαίσθητα σημεία... 

Με εκτίμηση 
ΣΤAΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛIΤΗΣ 
Ιδιοκτήτης & διαχειριστής του blog

ΥΓ. Κύριε Υπουργέ φαίνεται πως οι επιβάτες προορισμού Ερμιόνης είναι οι παρίες για την HELLENIC SEAWAYS αφού δεν την ενδιέφερε πως θα μεταφερόντουσαν  εγκαίρως στον προγραμματισμένο προορισμό τους και κυρίως χωρίς επί πλέον έξοδα που υποχρεώθηκαν για τα οποία κωφεύει η εταιρία και  περί αυτού ο λόγος... 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

e-mail  στο blog...
HELLENIC SEAWAYS
Εισερχόμενα
x
ΤΑΚΑ ΣΤΕΛΛΑ 
προς Εμένα
Stella Taka
Customer Service Dpt.
Hellenic Seaways
6 Astiggos st., Karaiskaki Square
GR-185 31 Piraeus Greece
Tel.: +30 210 41 99 129
Fax: +30 210 41 99 997



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ,                    Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015
ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ                                                                 
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ Α’                                                                         Αρ. Πρωτ. 2015/679133          

Σε προσοχή κ. ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ 
ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Λ.Σ.                                                             


Θέμα :   «ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Αναφορικά με το υπ’ αριθ. πρωτ. 3317.1/48/15 έγγραφό σας με θέμα «Διαβίβαση καταγγελίας» και τα συνημμένα φύλλα διαμαρτυρίας του διαμαρτυρόμενου υπέρ τρίτων κου Δαμαλίτη Σταμάτιου, σας γνωρίζονται τα ακόλουθα:

Στις 30/03/2015 η Εταιρεία μας εξέδωσε Σήμα Εξ. Επείγον, στο ΚΛΠ Δικαστικό Τμήμα, ΚΛΠ Α’ Λιμενικό Τμήμα, καθώς και τα κατά τόπους Λιμεναρχεία  με το οποίο ανακοινώνει την ακύρωση των δρομολογίων του “FLYING CAT 6”, λόγω τεχνικού κωλύματος  που υπέστη έξω από το λιμάνι του Πειραιά  με αποτέλεσμα να επιστρέψει άμεσα στον Πειραιά με μειωμένη ταχύτητα. Οι 166 επιβάτες αποβιβάστηκαν με ασφάλεια προκειμένου να εξυπηρετηθούν με τα λοιπά δρομολογημένα πλοία της γραμμής.  

Λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα Ελληνική/Ευρωπαϊκή νομοθεσία, όταν ένα δρομολόγιο ακυρώνεται λόγω βλάβης ή ζημίας, ο επιβάτης δικαιούται :

·         Εφόσον ενημερωθεί και συμφωνήσει να προωθηθεί στον προορισμό του με μέριμνα και δαπάνη του μεταφορέα σε χρονικό διάστημα εντός 24 ωρών,
·         Ή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση και να του επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου.

Η εταιρεία μας, προώθησε ως όφειλε, όσους επιβάτες επιθυμούσαν στους προορισμούς τους με τα επόμενα εγκεκριμένα δρομολόγια των 13.00μ.μ για Πόρο-Ύδρα-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι και των 17.00μ.μ για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Πόρτο Χέλι  καθώς επίσης, εξυπηρέτησε και περιπτώσεις επιβατών που έχρηζαν ιδιαίτερης μεταχείρισης.

Κατανοώντας πλήρως την ταλαιπωρία των επιβατών μας, λόγω της λαβούσης χώρα βλάβης, σας γνωρίζουμε ότι όλες οι ενέργειες της εταιρείας μας έγιναν με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών και την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας.

Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία.


Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Στέλλα Τάκα
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
e-mail:  customerservice@hsw.gr


HELLENIC SEAWAYS Α.Ν.Ε
ΑΡ.Μ.Α.Ε. 6970/02/Β/86/850
Άστιγγος 6 , Πλατεία Καραϊσκάκη, 185 31 Πειραιάς,
Τηλ .: 210 – 4199100  Fax.: 210 – 4117900

Δεν υπάρχουν σχόλια: