Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015

«Γι’ αυτό στον ξένο Τύπο γράφουν, προσέξτε τα ελληνικά επιβατηγά πλοία στην Ελλάδα»…


Ανοικτή επιστολή προς τον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη.

Κύριε Yπουργέ, 
χθες Δευτέρα 30 Μαρτίου οι επιβάτες του Αργοσαρωνικού που ταξίδευαν με το - FLAINGCAT 6 - ώρα αναχώρησης από το λιμάνι του Πειραιά 9:00 π.μ. με προορισμό Πόρο – Ύδρα – Ερμιόνη – Σπέτσες – Πόρτοχελι, βιώσαν την αναλγησία  των εκπροσώπων  της εταιρίας που ανήκει το πλοίο  σε όλο της το μεγαλείο… για μια ακόμα φορά, όπως μας ενημερώνουν επιβάτες του πλοίου. 
Λίγη ώρα μετά την αναχώρηση του πλοίου και ενώ ταξίδευε για τα λιμάνια προορισμού του,  ανακοινώθηκε  από τα μεγάφωνο, -  πως λόγω βλάβης (δεν είπαν το είδος της βλάβης) το πλοίο θα επιστρέψει στον Πειραιά. Στη συνέχεια ενημέρωναν τους επιβάτες από μεγαφώνου, πως οι επιβάτες για Ύδρα – Πόρο θα αναχωρήσουν από τον Πειραιά ώρα 11:00 π.μ. με άλλο πλοίο και οι επιβάτες για Ερμιόνη – Σπέτσες – Πόρτοχελι θα αναχωρήσουν ώρα 1:00 μ.μ. πάλι με άλλο πλοίο. 

Μέχρι εδώ κ. Υπουργέ κανένα παράπονο εκ μέρους των επιβατών δεν θα υπήρχε, γιατί τέτοια προβλήματα συμβαίνουν στα ταξίδια των επιβατών με διάφορα μέσα συγκοινωνίας, αρκεί, να μην κινδυνεύει η ασφάλεια των επιβατών. Ωστόσο, συνέβη και αυτό:  Όταν  οι επιβάτες προς Ερμιόνη – Σπέτσες – Πόρτοχελι πήγαν στο γραφείο έκδοσης εισιτηρίων να τους εκδοθεί εκ νέου (δωρεάν) εισιτήριο για τον προορισμό τους, έκπληκτοι άκουσαν από τους υπαλλήλους του γραφείου πως δεν υπάρχει πλοίο για αυτούς τους προορισμούς παρά μόνο στις 17:00 ώρα της ίδιας ημέρας, σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτής της εποχής.   Ο προβληματισμός, η αγωνία και το άγχος που τους δημιουργήθηκε στο άκουσμα αυτής της πληροφόρησης έφτασε στο κατακόρυφο, καθ’ ότι   κάποιοι από αυτούς τους επιβάτες ήσαν επιχειρηματίες – επαγγελματίες με ανειλημμένες υποχρεώσεις με συγκεκριμένο πρόγραμμα και  ραντεβού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομική και όχι μόνο ζημία που υπέστησαν. Ως εκ τούτου, μαζί με όλα αυτά έγιναν και «βορά»… των ταξιτζήδων που τους μετέφεραν στην Ερμιονίδα ίσως και στις Σπέτσες μέχρι την Κόστα, όπως μας πληροφορούν. 
Παρά ταύτα, η πιο ανάλγητη συμπεριφορά που φτάνει στα όρια του φασισμού κ. Υπουργέ ήταν αυτή, όταν οι υπάλληλοι της εταιρίας στα γραφεία έκδοσης των εισιτηρίων στα αγωνιώδη παράπονα των εν λόγω επιβατών απάντησαν ως εξής: «Το βλέπετε αυτό το μεγάλο κτήριο εκεί απέναντι;; Είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας. Εκεί να πάτε να κάνετε τα παράπονά σας» 
Γι΄αυτό κ. Υπουργέ και αυτή η ανοικτή επιστολή προς εσάς.

Σε ό,τι αφορά την αναφορά στον τίτλο  της επιστολής μας, είναι φράση ξένων τουριστών που είχαν κόψει εισιτήριο από την Ερμιόνη για Πειραιά για να ταξιδέψουν αεροπορικώς πίσω στην πατρίδα τους και δεν ξέρουμε αν πρόλαβαν την προγραμματισμένη πτήση που είχαν κλείσει θέση, γι' αυτό το λόγο,  νοίκιασαν αυτοκίνητο για να πάνε στο αεροδρόμιο.
Κλείνοντας κ. Υπουργέ θα αναφερθώ στη λαϊκή φράση που λέει: «είναι στραβό το κλίμα το τρώει και ο γάιδαρος»...

Με εκτίμηση
Σταμάτης Δαμαλίτης
Διαχειριστής και ιδιοκτήτης αυτού του ιστολογίου...

ΥΓ. Θεωρούμε κ. Υπουργέ, πως σ' αυτούς τους επιβάτες, για όλα τα παραπανίσια έξοδα που έκαναν για να φτάσουν στον προορισμό τους, εκτός από την αγωνία και την ταλαιπωρία που υπέστησαν και τυχόν οικονομική ζημία στο επάγγελμα τους, πρέπει τουλάχιστον ως μια μικρή αποζημίωση,  να τους δοθούν από την εταιρία κάποια εισιτήρια δωρεάν, για  τα επόμενα ταξίδια τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: