Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Ως μνημόσυνο - Με τα καλλιγραφικά γράμματα της αείμνηστης προϊσταμένης της γραμματείας του πρώην Δήμου Ερμιόνης (κι' όχι μόνο...) Άννας Δ. Σκλαβούνου

Λίγους  μήνες  πριν το φευγιό της την επισκέφθηκα σπίτι της  για να την δω από κοντά και να πληροφορηθώ  για την υγεία της. Την βρήκα ευδιάθετη και γεμάτη αισιοδοξία  και ελπίδα για την ζωή και την υγεία της. Εκτός των άλλων που συζητήσαμε παλιά και νέα της ζήτησα να μου γράψει ένα χειρόγραφο σημείωμα γραμμένο από τα δικά της χέρια, (για να το χρησιμοποιήσω στη δημοσιογραφία μου) με εκείνα τα χαρακτηριστικά καλλιγραφικά γράμματα   που μόνο αυτή ήξερε και έγραφε. Τα γνωρίζαμε όλοι μας, ακόμα κι’ αν δεν είχαν την υπογραφή της, παρ' όλο που αυτόν τον καιρό λόγο της ασθένειάς της το χέρι της όπως μου έλεγε, δεν ήταν σταθερό όπως πριν... 
Στο σημείο αυτό να σας πω, αν και  οι σχέσεις μας από νέα παιδιά ήταν με εναλλαγές, περίεργες θα έλεγα, δεν μου χαλούσε ποτέ χατίρι. Μου το υποσχέθηκε, αλλά δεν ήξερε τι θέμα θα ήταν αυτό. Λίγες μέρες  μετά, με κάλεσε στο σπίτι της και μου έδωσε αυτό το σημείωμα που παραθέτω πιο κάτω  και του οποίου τα στοιχεία είναι από το προσωπικό της αρχείο που είχε δημιουργήσει από το αρχείο του Δήμου λέγοντάς μου σ’ αυτή τη συνάντηση,  με νόημα, πως - αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσει ορισμένα ντοκουμέντα που υπάρχουν σ’ αυτό το αρχείο  θα κλάψουν μανούλες...  Είναι γνωστά άλλωστε τα σχόλια των Ερμιονιτών τότε που ήταν προϊσταμένη της γραμματείας του Δήμου,  που έλεγαν συχνά – πυκνά, πως η Άννα κυβερνάει το Δήμο...!!
Της υποσχέθηκα τότε, πως την κατάλληλη στιγμή θα χρησιμοποιούσα αυτά τα στοιχεία δίνοντάς τα στη δημοσιότητα. Φυσικά κρατώ και άλλα στο συρτάρι μου, που θα ταιριάζουν σε  άλλες περιπτώσεις, τα οποία θα δημοσιεύσω αν χρειαστεί... 
ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ.
Το χειρόγραφο σημείωμα της Άννας


Για το φευγιό της Άννας  στην εφημεριδα "ΑΡΓΟΛΙΔΑ"



Δεν υπάρχουν σχόλια: