Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…

Μετά από μακρά σιωπή κτύπησε συναγερμός! στο υποδιάλυση - χοιροστάσιο blog…
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

Πολλές οι αντιδράσεις των πολιτών και εύλογα τα ερωτήματα που θέτουν για το περιεχόμενο της επιστολής του π. Δημήτρη Αμπελά.


Καζάνι που βράζει... η ερμιονίτικη  κοινωνία!!

Όπως πάντα προφορικές και όχι γραπτές όπως θα θέλαμε ήταν οι αντιδράσεις των συμπολιτών και αναγνωστών του blog  σχετικά με το περιεχόμενο της επιστολής ΕΔΩ... του π. Δημήτρη Αμπελά ιερέως της Ενορίας του Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου στην Ερμιόνη που αναρτήσαμε χθες στο blog.
Οι αναγνώστες μας σχολιάζοντας την επιστολή του ιερέως εκτός από τη σκληρή γλώσσα με τους βαριούς χαρακτηρισμούς  που χρησιμοποιεί κατά συμπολιτών μας σκόπιμα... «φωτογραφικά» και όχι ονομαστικά ως όφειλε, θέτουν και κάποια εύλογα ερωτήματα. Ο ιερέας εκτός των άλλων αναφέρει στην επιστολή του: «Η συμβολαιογραφική πράξη του προαυλείου χώρου και του παρεκκλησίου του Αγίου Γερασίμου αναφέρει τα εξής: Ο Δήμος Ερμιόνης τον οποίο εκπροσωπεί ο Δήμαρχος κ. Ανάργυρος Λεμπέσης « το παραπάνω λεπτομερώς αναφερόμενο και περιγραφόμενο εδαφικό τμήμα του, δωρίζει σήμερα με το παρόν συμβόλαιο, με δωρεά «εν ζωή» ισχυρή και αμετάκλητη, παραχωρεί, μεταβιβάζει και παραδίδει προς τον αφετέρου ώδε συμβαλλόμενο Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ερμιόνης» και παρακάτω: Ο ίδιος ο δωρητής (Δήμος Ερμιόνης) « αναγνωρίζει τον δωρεοδόχο Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Ερμιόνης, από σήμερα αποκλειστικό κύριο, νομέα, και κάτοχο του άνω ακινήτου, που μπορεί στο εξής να κατέχει, νέμεται χρησιμοποιεί για το σκοπό που του δωρήθηκε δηλαδή για την ανέγερση του ναϊσκου του Αγίου Γερασίμου». Ούτε για ρεμβασμούς, ούτε για φαγοπότια, ούτε για υπαίθριους ύπνους μιλά το συμβόλαιο»
Και οι πολίτες ερωτούν: Σύμφωνα με τα έγγραφα του παραχωρητηρίου της Δασικής Υπηρεσίας Αργολίδας της δασικής έκτασης στο "Κρόθι" κατά χρήση στο Δήμο Ερμιόνης  που αναφέρει εκτός των άλλων ...«ότι η παραχώρηση τελεί υπό τους παρακάτω όρους και υποχρεώσεις η μη τήρηση των οποίων συνιστά λόγο υποχρεωτικής ανάκλησή της»...ο τέως Ερμιόνης είχε το δικαίωμα να κάνει αυτή την συμβολαιογραφική πράξη δωρεάς προς την Ενορία του Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου;;; Και φυσικά δεν αναφέρονται στις αλλαγές του αύλιου χώρου σε ότι αφορά τη μη προστασία και παραποίηση του φυσικού περιβάλλοντος. 



Το  ίδιο έχει κάνει η πρώην δημοτική  αρχή  στον περιβάλλοντα χώρο του μύλου παραπλεύρως του Αγ. Γερασίμου. 

Και με αφορμή τα παραπάνω επειδή το  ίδιο έχει συμβεί και στην άλλη δασική έκταση στον λόφο «Πρωνός» για την ανέγερση του Ι.Ν. του Αγίου Νικόδημου  με υπεύθυνους πάλι τους πρώην δημοτικούς άρχοντες και σ’ αυτή την περίπτωση θέτουν παρόμοια ερωτήματα: - Γι’ αυτή την παραχώρηση της δασικής έκτασης υπάρχει παραχωρητήριο από τη δασική υπηρεσία προς τον πρώην δήμο;; Έχουν γίνει κάποια παρόμοια συμβόλαια δωρεάς προς τον ιδιοκτήτη του Ναού;; Ο Οικοναός κτίστηκε βάση πολεοδομικής ή άλλης αδείας γιατί και αυτό συζητείται αρνητικά....  Με ποια νόμιμη διαδικασία τέλος πάντων έγιναν όλα αυτά;; 

Πάντως με την έρευνα που έχει κάνει συμπολίτης μας, ούτε ιδιοκτησία του οικοπέδου υπάρχει στο αρχείο του υποθηκοφυλάκιου Κρανιδίου, ούτε πολεοδομική άδεια έχει εκδοθεί από την Πολεοδομία Κρανιδίου. 
Το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι, πως ο οικοναός του Αγίου Γερασίμου κτίστηκε σε δασική έκταση,  προφανώς, με την άδεια του Αγίου... Αυτό θα πιστεύουν οι πολίτες μέχρι που να πάρουμε κάποια απάντηση από τους εμπλεκόμενους κληρικούς και λαϊκούς σ' αυτή τη θολή ιστορία....  

Θεωρούμε πως αυτά τα αγωνιώδη ερωτήματα που έχουν οι πολίτες για το πώς εκμεταλλεύονται και διαχειρίζονται κάποιοι  τη δημόσια και δημοτική γη πρέπει να δοθούν κάποιες εξηγήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους αρμόδιους και υπευθύνους σ’ αυτή την υπόθεση που βγήκε στην  επιφάνεια με αφορμή του κλεισίματος του αύλιου χώρου του Αγ. Γερασίμου στη δασική έκταση του  «Κρόθι», η οποία άλλαξε χαρακτηρισμό,  κατά τη συμβολαιογραφική πράξη δωρεάς και έγινε «αγρός» 
Ακόμα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις για  το πρόσφατο γεγονός της καθαίρεσης των κλειστών πυλών από αγνώστους,  (γνωστούς κατά την αναφορά στην επιστολή του πιο πάνω ιερέως) που απαγόρευαν την είσοδο των πολιτών για τον ρεμβασμό της πανέμορφης θέας,  πάλι κατά τον ίδιο ιερέα...
Επιβάλλεται να πάρουμε απαντήσεις στις πιο πάνω ερωτήσεις, γιατί τώρα με αυτό το «μωσαϊκό»  εθνοτήτων και θρησκειών που έχει μεταβληθεί η ελληνική κοινωνία και η χώρα μας (πολλοί από αυτούς έχουν γίνει και Έλληνες πολίτες) κάνουμε τη σκέψη, - γιατί να μην έχουν και αυτοί δικαίωμα να ζητήσουν δασικές, δημόσιες, ή δημοτικές εκτάσεις να κτίσουν τους δικούς τους λατρευτικούς χώρους με μουεζίνηδες να ανεβαίνουν στους μιναρέδες τους να καλούν τους πιστούς τους για να προσευχηθούν και  οι μουλάδες να τους διδάξουν το δικό τους Θείο Λόγο, τις αρχές και τους κανόνες της δικής τους θρησκείας και πίστης...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: